Inicio Compartir

Anglès Online A2

Inscribirme 450 €
Descripción
  • En este bloque el alumno empezará la transición de A2 a B1. El contenido del curso continúa siendo funcional y se ha centrado completamente en la mejora de la independencia de los estudiantes en todas las áreas.
  • En este bloque, el alumno se introduce a los usos contrastantes de los tiempos, como el presente continuo para planes futuros, con ir a las intenciones.
  • Igual que con los otros bloques del curso, hay una práctica de pronunciación frecuente y el alumno tiene exposición a sonidos largos y cortos, corregir los finales regulares pasados, así como la práctica general de vocabulario y nivel de frases.
  • El uso de una variedad de ejercicios alcanza diferentes estilos de aprendizaje, así como garantiza una cobertura exhaustiva de los temas.
  • El bloque consiste en una serie de ejercicios interactivos como la asociación de la imagen de palabras, la comprensión de escuchar con diálogos cortos y realistas y la práctica de escuchar con los elementos de vocabulario.
  • Posibilidad de ser tutorizado donde incluye tres sesiones en videoconferencia de 45min con el tutor (coste del servicio 155€/curso).

  • Bonificable a través del crédito de formación de la empresa FUNDAE.
Objetivos
Themery:
Unit 1
In this unit students learn:
  • To express permission and ability.
  • To participate in a telephone conversation.
  • New words related to clothing.
  • Modal verbs (can, be able, have to).
  • Prepositions of place such as over, on and in.


Unit 2
In this unit students learn:

  • To describe people’s appearance.
  • Talk about clothes, months, years and age.
  • Spelling of numbers.
  • The correct order regarding adjectives.


Unit 3
In this unit students learn:

  • To express frequency, location and possession.
  • Vocabulary to talk about interpersonal relationships between people and their relatives.
  • Names of the most common food and beverages.
  • The verb have got.
  • Prepositions of place: on, under, next to, in front of.

Unit 4
In this unit students revise:
  • The verb have got, expressions to talk about family, to describe people physically, give directions, talk about places, cities and ask for personal information.

Unit 5
In this unit students learn:
  • To express prohibitions.
  • To warn or notify.
  • Parts of the body.
  • More vocabulary to describe people and places: home, furniture, months etc.
  • The imperative mode in negative sentences.
  • Expressions: both, some, enough, many, few and a lot of.

Unit 6
  • This unit includes linguistic immersion practice in which students have to deal with real situations, at the airport and at the hotel among others.
  • The unit finishes with a test to review and consolidate all the language skills acquired in the unit.

Unit 7
  • In this unit students practise all the language skills and attend a recorded class in which a teacher asks about eating out and they must record their answers.
  • Students receive feedback thanks to the voice-recognition system.

Unit 8
  • In this unit students learn more vocabulary about food and beverages and useful expressions that can be used at the restaurant.
  • Students also listen to a conversation of a couple going to the restaurant.

Unit 9
  • In this unit students practise all the language skills and learn vocabulary about hotel facilities.
  • Students also listen to a conversation of a hotel guest with the receptionist at the moment of checking in and out.


The unit finishes with an End-of-module test.

Organiza
Destinatarios
Cualquier persona que se quiera iniciar con el idioma.
Agenda de cursos
Duración: 60 horas.
Horario

Escoger por el alumno.

Utilizamos cookies propias y de terceros para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias según tu navegación. Si continuas navegando consideramos que aceptas el uso de cookies. Más información