Temari: 1. Atenció al client/consumidor en anglès.
Terminologia específica en les relacions comercials amb clients.
Usos i estructures habituals en l’atenció al client/consumidor: salutacions, presentacions i fórmules de cortesia habituals.
Diferenciació d’estils formal i informal en la comunicació comercial oral i escrita.
Tractament de reclamacions o queixes dels clients/consumidors: Situacions habituals a les reclamacions i queixes de clients.
Simulació de situacions d’atenció al client i resolució de reclamacions amb fluïdesa i naturalitat.
2. Aplicació de tècniques de venda en anglès.
Presentació de productes/serveis: característiques de productes/serveis, mesures, quantitats, serveis afegits, condicions de pagament i serveis postvenda, entre d'altres.
Pautes i convencions habituals per a la detecció de necessitats dels clients/consumidors.
Fórmules per a l'expressió i la comparació de condicions de venda: instruccions d'ús, preu, descomptes i recàrrecs entre d'altres.
Fórmules per al tractament d'objeccions del client/consumidor.
Estructures sintàctiques i usos habituals a la venda telefònica: Fórmules habituals a l'argumentari de venda.
Simulació de situacions comercials habituals amb clients: presentació de productes/serveis, entre d'altres.
3. Comunicació comercial escrita en anglès.
Estructura i terminologia habitual a la documentació comercial bàsica: comandes, factures, rebuts i fulls de reclamació.
Emplenament de documentació comercial bàsica en anglès: fulles de comanda, factures, ofertes i reclamacions entre d'altres.
Redacció de correspondència comercial: Ofertes i presentació de productes per correspondència. Cartes de reclamació o relacionades amb devolucions, resposta a les reclamacions, sol·licitud de pròrroga i les respostes. Cartes relacionades amb els impagaments en les diferents fases o altres de naturalesa anàloga.
4. Estructura i fórmules habituals en l'elaboració de documents de comunicació interna a l'empresa en anglès. 5. Elaboració d’informes i presentacions comercials en anglès. 6. Estructures sintàctiques utilitzades habitualment al comerç electrònic per incentivar la venda.
7. Abreviatures i usos habituals en la comunicació escrita amb diferents suports: Internet, fax, correu electrònic, carta o altres anàlegs.
Organitza
Destinataris
Curs subvencionat a travès del Consorci per la formació Continua de Catalunya destinat principalment a:
Treballadors en actiu (Autonòms o en règim general).
Treballadors que hagin estat en situació d'ERTO.
També podran accedir-hi, pendent de confirmació:
Treballadors en situació d'atur.
Treballadors de l'administració pública.
Si estàs interessat i vols inscriure't, pots fer-ho en qualsevol de les següents opcions:
Fes clic al botó superior "Inscriure't".
Posat en contacte amb nosaltres a travès del menú "Contacta".
Data de inici: 22/05/2023. Data de finalització: 31/07/2023.
Durada: 90 hores.
Horari
Pendent de confirmar - inici imminent 2023.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències segons la teva navegació. Si continues navegant considerem que acceptes l'us de cookies. Més informació