Inici Comparteix

Anglès professional per a activitats comercials

Inscriure'm Subvencionat
Objectius
Temari: 
1. Atenció al client/consumidor en anglès.

  • Terminologia específica en les relacions comercials amb clients.
  • Usos i estructures habituals en l’atenció al client/consumidor: salutacions, presentacions i fórmules de cortesia habituals.
  • Diferenciació d’estils formal i informal en la comunicació comercial oral i escrita.
  • Tractament de reclamacions o queixes dels clients/consumidors: Situacions habituals a les reclamacions i queixes de clients.
  • Simulació de situacions d’atenció al client i resolució de reclamacions amb fluïdesa i naturalitat.

2. Aplicació de tècniques de venda en anglès.
  • Presentació de productes/serveis: característiques de productes/serveis, mesures, quantitats, serveis afegits, condicions de pagament i serveis postvenda, entre d'altres.
  • Pautes i convencions habituals per a la detecció de necessitats dels clients/consumidors.
  • Fórmules per a l'expressió i la comparació de condicions de venda: instruccions d'ús, preu, descomptes i recàrrecs entre d'altres.
  • Fórmules per al tractament d'objeccions del client/consumidor.
  • Estructures sintàctiques i usos habituals a la venda telefònica: Fórmules habituals a l'argumentari de venda.
  • Simulació de situacions comercials habituals amb clients: presentació de productes/serveis, entre d'altres.
3. Comunicació comercial escrita en anglès.
  • Estructura i terminologia habitual a la documentació comercial bàsica: comandes, factures, rebuts i fulls de reclamació.
  • Emplenament de documentació comercial bàsica en anglès: fulles de comanda, factures, ofertes i reclamacions entre d'altres.
  • Redacció de correspondència comercial: Ofertes i presentació de productes per correspondència. Cartes de reclamació o relacionades amb devolucions, resposta a les reclamacions, sol·licitud de pròrroga i les respostes. Cartes relacionades amb els impagaments en les diferents fases o altres de naturalesa anàloga.

4. Estructura i fórmules habituals en l'elaboració de documents de comunicació interna a l'empresa en anglès.

5. Elaboració d’informes i presentacions comercials en anglès.


6. Estructures sintàctiques utilitzades habitualment al comerç electrònic per incentivar la venda.

7. Abreviatures i usos habituals en la comunicació escrita amb diferents suports: Internet, fax, correu electrònic, carta o altres anàlegs.
Organitza
Destinataris
Curs subvencionat a travès del Consorci per la formació Continua de Catalunya destinat principalment a:
  • Treballadors en actiu (Autonòms o en règim general).
  • Treballadors que hagin estat en situació d'ERTO.
També podran accedir-hi, pendent de confirmació:
  • Treballadors en situació d'atur.
  • Treballadors de l'administració pública.


Si estàs interessat i vols inscriure't, pots fer-ho en qualsevol de les següents opcions:
  • Fes clic al botó superior "Inscriure't".
  • Posat en contacte amb nosaltres a travès del menú "Contacta".
  • Escriu-nos per Whatsapp.
Agenda de cursos
Data de inici: 22/05/2023.
Data de finalització: 31/07/2023.

Durada: 90 hores.
Horari
Pendent de confirmar - inici imminent 2023.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències segons la teva navegació. Si continues navegant considerem que acceptes l'us de cookies. Més informació