Certificat de professionalitat de la familia professional en l'àmbit de Comerç i màrqueting on s'adquireixen els coneixements per desenvolupar la seva activitat en tots els sectors productius en l'àrea d'informació i orientació al consumidor de béns i serveis i en departaments d'atenció al client.
Inclou
Està compost pels següents móduls formatius (420h)
Informació i atenció al client/ consumidor i usuari
Gestió de queixes i reclamacions
Organització d'un sistema d'informació de consum
Anglès professional i per activitats comercials
Formació complementària (70h)
Internet, xarxes socials i dispositius digitals
Inserció laboral
Prevenció de Riscos Laborals
Mòdul de Pràctiques Professionals (40h)
Objectius
Executar les accions del servei d'atenció al client/consumidor/usuari
Gestionar les queixes i reclamacions del client/consumidor/usuari
Obtenir, organitzar i gestionar la informació i documentació en matèria de consum
Comunicar-se en anglès amb un nivell d'usuaru independent en activitats comercials
Organitza
Destinataris
Prioritàriament a persones en situació d'atur, tot i que un 20% de les places poden ser destinades a treballadors en actiu.
Agenda de cursos
Inici: 27/06/22 Fi: 25/11/22 Duració: 530 hores
Horari
De dilluns a divendres de 09:00 a 15:00 hores
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències segons la teva navegació. Si continues navegant considerem que acceptes l'us de cookies. Més informació