Inici Comparteix

Atenció al client, consumidor o usuari (COMT0110)

Inscriure'm Subvencionat
Descripció
Certificat de professionalitat de la familia professional en l'àmbit de Comerç i màrqueting on s'adquireixen els coneixements per desenvolupar la seva activitat en tots els sectors productius en l'àrea d'informació i orientació al consumidor de béns i serveis i en departaments d'atenció al client.
Inclou
Està compost pels següents móduls formatius (420h)
  • Informació i atenció al client/ consumidor i usuari
  • Gestió de queixes i reclamacions
  • Organització d'un sistema d'informació de consum
  • Anglès professional i per activitats comercials

Formació complementària (70h)
  • Internet, xarxes socials i dispositius digitals
  • Inserció laboral
  • Prevenció de Riscos Laborals

Mòdul de Pràctiques Professionals (40h)
Objectius
  • Executar les accions del servei d'atenció al client/consumidor/usuari
  • Gestionar les queixes i reclamacions del client/consumidor/usuari
  • Obtenir, organitzar i gestionar la informació i documentació en matèria de consum
  • Comunicar-se en anglès amb un nivell d'usuaru independent en activitats comercials
Organitza
Destinataris

Prioritàriament a persones en situació d'atur, tot i que un 20% de les places poden ser destinades a treballadors en actiu.

Agenda de cursos
Inici: 27/06/22
Fi: 25/11/22
Duració: 530 hores
Horari
De dilluns a divendres de 09:00 a 15:00 hores
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències segons la teva navegació. Si continues navegant considerem que acceptes l'us de cookies. Més informació