HORARI: Dimarts de 17:00 a 20:30 ( el dia 17/06 fins les 20:00)
Aquest curs de 10 hores està dissenyat per ajudar-vos a treure el màxim rendiment de Microsoft 365, centrant-vos específicament en les eines més demandades: OneDrive, SharePoint, Power BI, Teams, Copilot, Outlook i To Do.
A través de sessions pràctiques i col·laboratives, aprendreu a optimitzar la gestió de fitxers, a millorar la comunicació d’equip i a analitzar dades de manera efectiva.
Per què és important el curs?
Invertir en aquesta formació significa donar al teu equip les eines per augmentar la productivitat i mantenir-se competitiu en l’era digital.
Aprendreu a aprofitar tot el potencial de Microsoft 365 per col·laborar de forma més àgil, organitzar tasques amb eficiència i prendre decisions basades en dades fiables.
A més, amb l’ajuda de Copilot, accelerareu els processos diaris i us adaptareu ràpidament a qualsevol entorn de treball que es plantegi.
Contingut del curs: Total 10 hores
Sessió 1 – Introducció i eines de col·laboració bàsica
- Benvinguda i introducció a Microsoft 365
- Què és i com accedir-hi (versió en línia i aplicacions d’escriptori).
- Relació entre les diferents eines (Outlook, Teams, OneDrive, SharePoint, etc.).
- OneDrive
- Navegació per l’entorn i creació de carpetes i documents.
- Compartició de fitxers i permisos.
- Sincronització amb l’ordinador local.
- SharePoint
- Diferències entre SharePoint i OneDrive.
- Creació i organització de biblioteques de documents.
- Gestió d’usuaris i permisos.
- Coedició i control de versions.
Sessió 2 – Comunicació i gestió del temps
- Outlook
- Configuració bàsica del correu, gestió de carpetes i filtres.
- Creació i seguiment d’esdeveniments i reunions (calendari).
- Integració amb Teams per programar videotrucades.
- Teams
- Creació d’equips i canals.
- Xats, reunions i videoconferències.
- Compartir documents i pantalles.
- Bones pràctiques de comunicació corporativa en equip.
- To Do
- Configuració del compte i creació de llistes de tasques.
- Assignació de recordatoris i terminis.
- Integració amb Outlook i Teams per al seguiment de tasques.
Sessió 3 – Copilot, integració avançada i repàs final
- Microsoft Copilot
- Què és Copilot i on està disponible dins de l’ecosistema Microsoft 365.
- Possibles usos: generació de resums, extreure insights de documents, ajuda en la creació de continguts, etc.
- Demostració o escenari pràctic (segons disponibilitat de Copilot en l’entorn de formació).
- Integració avançada i bones pràctiques
- Combinació de Teams, Outlook, To Do, SharePoint i OneDrive en escenaris de treball reals.
- Seguretat bàsica: autenticació multifactor, protecció de dades i bones pràctiques de contrasenyes.
- Recapitulació i tancament
- Resolució de dubtes sobre les sessions anteriors.
- Repàs de funcions clau i consells de productivitat.
- Feedback dels assistents i properes passes (recursos addicionals, formació continuada, etc.).
Amb aquest programa de 10 hores, els assistents obtindran una visió global i pràctica de les eines Microsoft 365 més utilitzades, centrant-se en OneDrive, SharePoint, Teams, Copilot, Outlook i To Do. Això els permetrà millorar la col·laboració, la productivitat i la gestió de tasques en el dia a dia de la seva organització.