Política de qualitat i mediambiental

Logo Infocentre



POLÍTICA DE QUALITAT I MEDIAMBIENTAL
 
INFOCENTRE manifesta el seu compromís vers l’atenció dels nostres clients mitjançant el coneixement de les seves exigències i necessitats i en el respecte al medi ambient.
 
Per aquest motiu ens comprometem a complir la present política de qualitat i mediambiental seguint les directrius del Sistema de Gestió de Qualitat i Medi Ambient (SGCMA) d’acord amb les normes ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015.
 
El desenvolupament, implementació i manteniment del  Sistema de Qualitat d’acord amb la norma ISO 9001:2015 es basa en respondre a les necessitats dels nostres clients. L’anàlisi de riscos i oportunitats i la determinació d’objectiu dins del sistema de millora continua processat en un cicle PHVA (Planificar – Fer – Verificar – Actuar).
 
Manifestem el compromís de compliment de la legislació aplicable pròpia del nostre sector, de protecció de dades i de respecte al mediambient realitzant, periòdicament, seguiments que ens permeti conèixer la nostra millora.
 
Infocentre es compromet amb el medi ambient, dins de la norma ISO 14001:2015, a l’anàlisi dels seu impacte, en la millora del seu consum i en la reducció continua i progressiva de residus generats, en l’eficiència en l’ús dels recursos naturals, en la reducció dels consums energètics, en la correcta gestió dels residus i en l’establiment de la cultura del reciclatge i de la reutilització.
 
La preocupació per la satisfacció dels nostres stakeholders esdevé cabdal per l’encaix de l’organització dins de la societat i en la preservació i projecció de la vida de la mateixa.
 

LA DIRECCIÓ
Novembre 2022
 
Infocentre - ISO 9001Infocentre - ISO 14001



Utilitzem cookies pròpies i de tercers per mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències segons la teva navegació. Si continues navegant considerem que acceptes l'us de cookies. Més informació