Inici Comparteix

Activitats administratives en la relació amb el client

Inscriure'm Subvencionat
Descripció

  • Proporciona als estudiants les habilitats i coneixements necessaris per a exercir-se eficientment en rols administratius centrats en la interacció amb clients.
  • Aquest tipus de programa educatiu abasta temes com a servei al client, gestió de comunicacions, organització d'informació, i l'ús d'eines tecnològiques per a optimitzar processos administratius.

Objectius

Objectiu general:

  • Desenvolupament de Competències Administratives: Adquirir coneixements i habilitats necessàries per a exercir tasques administratives en el context de la relació amb el client.
  • Millora de l'Eficiència Operativa: Optimitzar els processos administratius relacionats amb l'atenció al client per a augmentar l'eficiència i la qualitat del servei.
  • Desenvolupament d'Habilitats de Comunicació: Millorar les habilitats de comunicació oral i escrita, enfocant-se en la interacció amb clients per a garantir una comunicació clara i efectiva.
  • Enteniment del Rol Administratiu en la Relació amb el Client: Comprendre el paper crucial que exerceix l'administració en la construcció i manteniment de relacions positives amb els clients.
  • Aplicació de Tecnologies Administratives: Familiaritzar-se amb eines i tecnologies administratives que facilitin la gestió eficaç de la informació i la comunicació en l'àmbit de la relació amb el client.


Objectius especifics:

  • Maneig de Documentació: Aprendre a gestionar documents relacionats amb l'atenció al client, com a contractes, factures, i registres de comunicació, de manera organitzada i eficient.
  • Desenvolupament de Protocols d'Atenció al Client: Establir i aplicar procediments i protocols específics per a l'atenció al client, assegurant consistència i qualitat en el servei.
  • Utilització de Sistemes d'Informació: Utilitzar sistemes d'informació administrativa per a realitzar un seguiment efectiu de la interacció amb el client i facilitar la presa de decisions informades.
  • Resolució de Problemes: Desenvolupar habilitats per a identificar i resoldre problemes de manera eficient, especialment aquells relacionats amb la satisfacció del client.
  • Desenvolupament d'Empatia i Habilitats Interpersonals: Millorar la capacitat de comprendre les necessitats i expectatives del client, així com desenvolupar habilitats d'empatia i relacions interpersonals.
  • Gestió de Queixes i Reclamacions: Aprendre a manejar situacions conflictives i queixes de clients de manera efectiva, buscant solucions que contribueixin a la satisfacció del client.


Temari:

  • MF0975_2: Tècniques de recepció i comunicació.(90h.)

  • MF0976_2: Operacions administratives Comercials.(160h)
    • UF0349: Atenció al Client en el Procés Comercial (40h).
    • UF0350: Gestió Administrativa del Procés Comercial (80h).
    • UF0351: Aplicacions Informátiques de Gestió Comercial (40h).

  • MF0978_2: Gestió d’Arxius.(60h)

  • MF0973_1: Grabació de dades (90h)

  • MF0233_2: Ofimàtica.(190h)
    • UF0319: Sistema Operatiu, Recerca de la Informació: Internet/Intranet i Correu Electrònic (30h).
    • UF0320: Aplicacions Informàtiques de Tractament de Textos (30h).
    • UF0321: Aplicacions Informàtiques de Fulles de Càlcul (50h).
    • UF0322: Aplicacions Informàtiques de Bases de Dades Relacionals (50h).
    • UF0323: Aplicacions Informàtiques per Presentacions: Gràfiques d’Informació (30h).

  • MF0977_2: Llengua estrangera professional per a la gestió administrativa en la relació amb el client.(90h)

  • FCO INSERCIÓ LABORAL.(10h)

  • FCO PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS.(30h)

  • PRÀCTIQUES.(120h)

Organitza




Destinataris

El programa del FOAP, subvencionat pel SOC a través de la Generalitat de Catalunya està destinat a:

  • Principalment a persones en situació d'atur que desitgen/necessiten reciclar-se per l'obtenció d'un certíficat de professionalitat que acrediti els seus coneixements.
  • També està destinat a persones en situació d'actiu (Treballant) que vulguin formar-se per una millora de la seva ocupabilitat.


Si estàs interessat i vols inscriure't
, pots fer-ho en qualsevol de les següents opcions:

- Fes clic al botó superior "Inscriure't".
- Posat en contacte amb nosaltres a travès del menú "Contacta".
- Escriu-nos per Whatsapp.



Atenció:
La inscripció definitiva haurà de ser confirmada pel centre un cop entregada tota la documentació necessària.
La inscripció per la web no assegura la plaça per la realització del curs.

Agenda de cursos
  • Data d'inici: 30/01/2024.
  • Data de finalització: 26/07/2024.
  • Durada: 680 hores + 40 hores + 20 hores.
Horari
  • De Dilluns a divendres de 9:00 a 15:00 hores.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències segons la teva navegació. Si continues navegant considerem que acceptes l'us de cookies. Més informació