Inici Comparteix

Atenció al client del petit comerç en llengua estrangera: Anglès

Objectius
OBJECTIUS

Objectiu general:

- Ser capaç d’atendre a un client en un establiment comercial utilitzant un idioma estranger (Anglès).

Objectiu específic:
- Satisfer les necessitats del client mitjançant l'aplicació de les tècniques de venda oportunes en el marc de l'estratègia predeterminada utilitzant una llengua estrangera per això la impartició del curs seran en la llengua escollida.

CONTINGUTS

1. Tècniques de comunicació aplicades: el comunicador efectiu. Assertivitat, empatia, intel·ligència emocional.
2. Barreres i dificultats de la comunicació comercial
3. Com satisfer necessitats: orientació al client ( assessorament, argumentació, objeccions)
4. Tècniques de negociació i actituds facilitadores de la compra
5. Consolidació de la venda
6. Tancament de la venda
  
 
Organitza
Logo Viladoms - Consorci - Infocentre
Destinataris
Curs subvencionat a travès del Consorci per la formació Continua de Catalunya destinat principalment a:
  • Treballadors en actiu (Autonòms o en règim general)
  • Treballadors que hagin estat en situació d'ERTO
També podran accedir-hi, pendent de confirmació:
  • Treballadors en situació d'atur
  • Treballadors de l'administració pública

Si estàs interessat i vols inscriure't, pots fer-ho en qualsevol de les següents opcions:

- Fes clic al botó superior "Inscriure't"
- Posat en contacte amb nosaltres a travès del menú "Contacta"
- Escriu-nos per Whatsapp
Agenda de cursos
Inici: 18/11/2022
Durada: 30 hores
Modalitat: Presencial
Horari
Horari: Dilluns, dimecres i divendres de 10 a 13
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències segons la teva navegació. Si continues navegant considerem que acceptes l'us de cookies. Més informació