Inici Comparteix

Community Manager

Inscriure'm 295 €
Descripció
  • En aquest curs s'analitza en profunditat la figura del Community Manager, el seu origen i la seva evolució fins avui.
  • A més, es donen a conèixer les tasques i rols que ha de desenvolupar un Community Manager eficaç.
  • També s'estudien les principals característiques de les comunitats virtuals i xarxes socials, així com els perfils d'usuaris que hi participen.
  • Finalment, s'aprofundeix sobre com gestionar els continguts que es generen a Internet.

  • Bonificable a través del crèdit de formació de l'empresa FUNDAE.
Objectius
Objectius generals:
  • Conèixer les competències clau que un community manager ha dassolir i les característiques del seu lloc de treball.
  • Dominar els principis del màrqueting en línia i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals en línia existents.
  • Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar-ne els efectes utilitzant-les de forma coordinada.
  • Analitzar converses i opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.
  • Dominar les tècniques per a la generació de reputació en línia positiva sobre una empresa, producte o servei.
  • Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.
  • Fomentar l'autoaprenentatge, ja que les eines que s'utilitzen en aquest àmbit canvien cada poc temps i cal mantenir-se actualitzat.
  • Afavorir el desenvolupament de les competències següents en l'alumnat: competència en comunicació lingüística, tractament de la informació i competència digital, competència d'aprendre a aprendre, competència d'autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el món en línia i competència social.

Temari:

1. Social media i Community Management
 1.1 Xarxes socials i comunitats

 1.2. Fixar els objectius d'un projecte en línia: Acquisition, engagement, conversion, fidelization
 1.3. La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats
 1.4. Com dinamitzar comunitats en línia
 1.5. Com treballar els continguts en social media

2. Estratègia i Creació del Pla de Mitjans Socials
 2.1. La publicitat contextual

 2.2. Publicitat a cercadors i SEOPublicitat a blocs i RSS
 2.3. Publicitat display a xarxes socials
 2.4. Publicitat geolocalitzada i segons maquinari

3. Facebook
 3.1. Característiques principals

 3.2. Fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?
 3.4. Engagement Com aconseguir engagement amb la comunitat?
 3.5. Pestanyes i aplicacions a Facebook

4. Twitter
 4.1. Twitter. Característiques principals

 4.2. Llenguatge específic de Twitter
 4.3. Com augmentar el nombre de followers
 
5. Pinterest, Google+, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting.
 5.1.Pinterest, la plataforma visual.

 5.2. Google+. Característiques principals.
 5.3. Linkedin. Característiques principals.
 5.4. Gestionar els contactes a Linkedin.
 5.5. Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un extracte amb paraules clau).
 5.6. Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per a e-commerce).
 5.7. Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Vine.

6. Eines del Community Manager.
 6.1. HootSuite i TweetDeck.

 6.2. Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i PDF.
 6.3. Disseny de newsletters i e-mailing.

Organitza
Destinataris
Qualsevol que es vulgui formar en aquest àmbit.
Agenda de cursos
Durada: 50 hores.
Horari
Escollir per l'alumne.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències segons la teva navegació. Si continues navegant considerem que acceptes l'us de cookies. Més informació