Inici Comparteix

Community manager Online - 50 hores

Descripció
Coneix les eines i aplicacions 2.0 per gestionar les xarxes socials i els canals de comunicació. Posa veu a la teva empresa.
Objectius
  • Conèixer les competències clau que un community manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball.
  • Dominar els principis del Màrqueting online i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals online existents.
  • Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada.
  • Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.
  • Dominar les tècniques per a la generació de reputació online positiva sobre una empresa, producte o servei.
  • Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.
  • Fomentar l'autoaprenentatge, ja que les eines que s'utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat.
Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat: competència comunicativa lingüística i audiovisual, tractament de la informació i competència digital, competència d'aprendre a aprendre, competència d'autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el mon Online i competència social.
Organitza
Agenda de cursos

del 14/09/21 al 30/11/21   Dimarts de 18:00h a 20:30h

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències segons la teva navegació. Si continues navegant considerem que acceptes l'us de cookies. Més informació