Essencial per als professionals del màrqueting que busquen comprendre i capitalitzar el creixent impacte dels dispositius mòbils en les estratègies de màrqueting.
Aquest tipus de capacitació s'enfoca a aprofitar les capacitats úniques dels dispositius mòbils per a arribar i comprometre a l'audiència de manera efectiva.
Objectius
Objectius generals:
Saber gestionar el màrqueting específic en els dispositius mòbils.
Ser capaç de dissenyar un pla de màrqueting i d'accions específiques per a dispositius mòbils.
Temari:
1. Dades actuals sobre l'ús de mòbil. 2. Especificitats del màrqueting per a dispositius mòbils i comportament de l'usuari. 3. Format web en els dispositius mòbils, concepte mobile first. Webapps i web responsive. 4. Apps, creació d'apps sense conèixer codi de programació. Qui ha de tenir una app, utilitats. 5. El pla de màrqueting per a dispositius mòbils: objectius, públics, estratègies i accions. 6. Pla d'acció: 7. Definició d'objectius. 8. Tipologia de públics. 9. Eines per a la implementació. 10. Recursos i documentació.
Organitza
Destinataris
Curs subvencionat a travès del Consorci per la formació Continua de Catalunya destinat principalment a:
Treballadors en actiu (Autonòms o en règim general).
Treballadors que hagin estat en situació d'ERTO.
També podran accedir-hi, pendent de confirmació:
Treballadors en situació d'atur.
Treballadors de l'administració pública.
Si estàs interessat i vols inscriure't, pots fer-ho en qualsevol de les següents opcions:
Fes clic al botó superior "Inscriure't".
Posat en contacte amb nosaltres a travès del menú "Contacta".
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències segons la teva navegació. Si continues navegant considerem que acceptes l'us de cookies. Més informació