Inici Comparteix

Pla de màrqueting per a dispositius mòbils

Inscriure'm Subvencionat
Descripció

  • Essencial per als professionals del màrqueting que busquen comprendre i capitalitzar el creixent impacte dels dispositius mòbils en les estratègies de màrqueting.
  • Aquest tipus de capacitació s'enfoca a aprofitar les capacitats úniques dels dispositius mòbils per a arribar i comprometre a l'audiència de manera efectiva.

Objectius

Objectius generals:

  • Saber gestionar el màrqueting específic en els dispositius mòbils.
  • Ser capaç de dissenyar un pla de màrqueting i d'accions específiques per a dispositius mòbils.


Temari:

1.
Dades actuals sobre l'ús de mòbil.
2. Especificitats del màrqueting per a dispositius mòbils i comportament de l'usuari.
3. Format web en els dispositius mòbils, concepte mobile first. Webapps i web responsive.
4. Apps, creació d'apps sense conèixer codi de programació. Qui ha de tenir una app, utilitats.
5. El pla de màrqueting per a dispositius mòbils: objectius, públics, estratègies i accions.
6. Pla d'acció:
7. Definició d'objectius.
8. Tipologia de públics.
9. Eines per a la implementació.
10. Recursos i documentació.
Organitza


Destinataris

Curs subvencionat a travès del Consorci per la formació Continua de Catalunya destinat principalment a:
  • Treballadors en actiu (Autonòms o en règim general).
  • Treballadors que hagin estat en situació d'ERTO.
També podran accedir-hi, pendent de confirmació:
  • Treballadors en situació d'atur.
  • Treballadors de l'administració pública.


Si estàs interessat i vols inscriure't, pots fer-ho en qualsevol de les següents opcions:
  • Fes clic al botó superior "Inscriure't".
  • Posat en contacte amb nosaltres a travès del menú "Contacta".
  • Escriu-nos per Whatsapp.

Agenda de cursos

Encara per confirmar (2024)!


Utilitzem cookies pròpies i de tercers per mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències segons la teva navegació. Si continues navegant considerem que acceptes l'us de cookies. Més informació