Inici Comparteix

Xarxes socials i empresa

Inscriure'm 250 €
Descripció
  • En aquest curs explicarem i oferirem una sèrie de recursos per adquirir la preparació i habilitats necessàries per a un maneig pràctic de les xarxes socials i dels serveis 2.0.
  • També n'estudiarem l'ús xarxes socials des d'una empresa, marca o servei.

  • Bonificable a través del crèdit de formació de l'empresa FUNDAE.
Inclou
Requisits i Coneixements previs:
  • No són necessaris coneixements previs, però és aconsellable comptar amb nocions bàsiques de matemàtiques i tecnologies, així com facilitat de comprensió lectora per seguir i assimilar correctament els continguts.
  • També és de gran valor disposar de capacitat de planificació i organització.
Objectius
Objectius generals:
  • Explicar els conceptes bàsics relacionats amb les xarxes socials, la comunitat, la cultura, la identitat i la reputació.
  • Conèixer els bons hàbits en la utilització i la privadesa de les xarxes socials.
  • Entendre el concepte de xarxes socials com a lloc de trobada i socialització a Internet.
  • Conéixer els orígens, la història i la història recent al voltant de les xarxes socials.
  • Explicar el concepte de Web 2.0.
  • Explicar i conèixer els principals mitjans 2.0.
  • Diferenciar les xarxes socials horitzontals, verticals i les de contingut.
  • Exposar les xifres globals dutilització de les noves tecnologies.
  • Conèixer la navegació realitzada a través de telèfons intel·ligents.
  • Exposar les estadístiques al voltant dels telèfons mòbils.
  • Estudiar les tendències del mercat respecte de les xarxes socials i la telefonia mòbil.
  • Saber com s'han incorporat les xarxes socials als telèfons intel·ligents.
  • Estudiar els termes bàsics relacionats amb el màrqueting digital.
  • Analitzar el nou valor de marca i el posicionament.
  • Estudiar el màrqueting viral i els seus factors quant a la comunicació, participació i viralització.
  • Establir lestratègia per seguir en el màrqueting en xarxes socials.
  • Analitzar el màrqueting social dins del màrqueting mix.
  • Explicar la segmentació a la publicitat i l'analítica web.
  • Conèixer el glossari de termes utilitzats en la publicitat a les xarxes socials.
  • Estudiar com publicitar-se i aconseguir seguidors a les xarxes socials.
  • Explicar com funciona Google Analytics.
  • Conèixer diferents exemples de campanyes a les xarxes socials, relacionades amb la moda, el material d'oficina, les begudes, els productes alimentaris i la roba esportiva.
  • Explicar les tendències per al futur dels mitjans socials.
  • Estudiar els aspectes de simplicitat, usabilitat i privadesa als mitjans socials.

Temari:

1. Introducció als conceptes de xarxa social, comunitat, cultura, identitat i reputació.
 1.1. Conceptes bàsics.

 1.2. La privadesa a les xarxes socials.
 1.3. Bons hàbits en lús de xarxes socials.
 1.4. Les xarxes socials com a lloc de trobada i socialització a Internet.

2. Evolució dels mitjans socials.
 2.1. Orígens de les xarxes socials.

 2.2. Història de les xarxes socials.
 2.3. Història recent de les xarxes socials.
 2.4. Què és la Web 2.0?

3. Principals mitjans 2.0, xarxes socials horitzontals i verticals.
 3.1. Blocs.

 3.2. Wikis.
 3.3. Fòrums.
 3.4. Xarxes socials horitzontals.
 3.5. Xarxes socials verticals.
 3.6. Xarxes de contingut.
 3.7. Xifres globals d'ús de noves tecnologies.
 
4. Xarxes socials i telefonia mòbil.
 4.1. Navegar a telèfons intel·ligents.

 4.2. Estadístiques al voltant dels telèfons intel·ligents i tablets.
 4.3. A on es dirigeix ​​el mercat.
 4.4. Xarxes socials a telèfons intel·ligents.

5. Introd. al mark. a xarxes socials: com pot ajudar l'SMM a l'empresa.
 5.1. Conceptes bàsics sobre el màrqueting digital.

 5.2. El nou valor de marca i el posicionament.
 5.3. Màrqueting viral: comunicació, participació, viralitat.
 5.4. Lestratègia: el màrqueting social dins del màrqueting mix.

6. Publicitat en social mitjana.
 6.1. Segmentació a la publicitat.

 6.2. Publicitar-se i aconseguir seguidors a les xarxes socials.
 6.3. Què és l?analítica web.
 6.4. Glossari de termes.
 6.5. Introducció a Google Analytics.
 6.6. L'analítica a les xarxes socials.

7. Exemples de campanyes en social mitjana.
 7.1. Exemple de campanya de moda.

 7.1. Exemple de campanya material doficina.
 7.3. Exemple de campanya de begudes.
 7.4. Exemple de campanya productes alimentaris.
 7.5. Exemple de campanya roba esportiva.

8. Tendències: el futur dels mitjans socials.
 8.1. Cloud computing, serveis al núvol.

 8.2. Simplicitat. Usabilitat.
 8.3. Privadesa.

Organitza
Destinataris
Qualsevol que es vulgui formar en aquest àmbit.
Agenda de cursos
Durada: 40 hores.
Horari
Escollir per l'alumne.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències segons la teva navegació. Si continues navegant considerem que acceptes l'us de cookies. Més informació